Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje korisničkog iskustva. U redu

Koliko kutija imate?

Koliko registratora imate?

Odaberite broj

Skeniranje dokumenata i dalje je najvitalniji dio usluge upravljanja zapisima koju nudimo.

Istaknuli bismo mogućnost skeniranja izuzetno velikih količina poslovne dokumentacije u iznimno kratkim rokovima, po najpovoljnijim cijenama na našim prostorima.

Kalkulator skeniranja

Usluga skeniranja i indeksiranja dokumenata

Stvorite prostor u svom uredu i prenesite svoje poslovanje u digitalni oblik uz našu povoljnu uslugu.

Izbacite stres iz Vaših projekata i učinite svoje zapise pristupačnim za lako pretraživanje i distribuciju unutar čitave organizacije. Ujedno, povećajte učinkovitost svojih zaposlenika uz selektirani pristup vitalnim informacijama u bilo koje vrijeme i sa bilo kojeg mjesta.

ZAŠTO SKENIRATI DOKUMENTE?

Ne samo da je skeniranje dokumenata isplativo nego također može poboljšati produktivnost Vaših zaposlenika na svakodnevnoj razini. Mogućnost on-line pristupa Vaših zaposlenika dokumentima u realnom vremenu neprocjenjiva je. Učinkovito pronalaženje dokumenata povećat će produktivnost zaposlenika i klijenata, te će Vam dati sve važne prednosti u poslovanju. Zbog toga smatramo da bi skeniranje dokumenata trebalo biti sastavni dio svakog programa upravljanja dokumentima bilo koje tvrtke.

JEFTINO SKENIRANJE I INDEKSIRANJE

Uz našu vrhunsku opremu za brzo skeniranje možemo ponuditi našim klijentima učinkovitu uslugu skeniranja izuzetno velikih količina po najnižoj mogućoj cijeni. To nas čini jedinstvenim a naše usluge skeniranja prikladnim za sve poslove koji se odnose na velike količine osjetljivih dokumenata. Omogućavamo Vašem poslovanju da upravlja strukturiranom, on-line arhivom.

ISPORUKA U SVIM FORMATIMA DATOTEKA

Crno-bijelih ili u boji, TIF, PDF ili JPEG formatu, 100-600 dpi, 0 – 255 znakova u indeksnom polju, bilo koji format eksportne datoteke, primajte dokumente u bilo kojem formatu koji najviše odgovara Vašim poslovnim potrebama. Gotove projekte možemo isporučiti na željeni obliku medija za pohranu, uključujući CD, DVD, USB i HDD, mi možemo napraviti import na Vaš ili naš poslužitelj ili ih odmah podijeliti putem naše platforme za siguran cloud. Primajte podatke za prijavu i vezu putem kriptirane e-pošte.

Indeksiranje i hvatanje meta podataka ključno je za učinkovito pretraživanje dokumenata i omogućit će zaposlenicima administrativne alate potrebne za trenutno lociranje zapisa.

Možemo ručno indeksirati ta polja prema Vašem zahtjevu i prema tome imenovati vaše skenirane slike. Alternativno, te informacije se mogu prikupiti pomoću optičkog prepoznavanja znakova (OCR) tijekom skeniranja. Ti meta podaci pružaju informacije koje su Vam potrebne za učinkovito pretraživanje i katalogiziranje dokumenata, ali i za selektiranje pristupa Vaših zaposlenika.

Svojom stručnošću skenirani dokumenti su prikladno organizirani u skladu sa GDPR zakonskim smjernicama.

U ARHIVSERVIS-u, nudimo našim klijentima uslugu 24-satnog skeniranja, što Vam omogućuje da budete u korak sa svojim projektom već idućeg dana.

U vrlo kratkom roku možemo organizirati utovar i prijevoz s našim GPS praćenim vozilima i djelatnicima koji dolaze izravno u Vaš ured i preuzimaju Vašu dokumentaciju za skeniranje. Naši prostori za skeniranje nalaze se u sjedištu tvrtke u neposrednoj blizini najstrožeg centra grada i glavnih prometnica jer i dalje težimo najbržim servisu za skeniranje od vrata do vrata u industriji. Isto tako ćemo Vam odmah po skeniranju vratiti Vašu dokumentaciju u prvobitnom stanju i u arhivskim kutijama.

Iskoristite naše profesionalne i brze protočne skenere za velike količine bez obzira na Vaše potrebe.

Potencijalnim klijentima spremni smo ponuditi mogućnost besplatnog skeniranja oglednih primjeraka poslovne dokumentacije, kako bi se uvjerili u prednosti koje proces digitalizacije donosi za Vas, kao i vrhunsku kvalitetu naše usluge.

DOSTAVA VAŠEG DOKUMENTA SCAN-OM

Trebate brzi pristup ključnom dokumentu koji je već fizički pohranjen kod nas. Možemo Vam ga dostaviti kriptiranog e-poštom u roku od 15-60 min. s našom uslugom skeniranja dokumenta na zahtjev. Javite nam što Vam je potrebno, a mi ćemo pronaći dokument za Vas, skenirati ga i dostaviti putem kriptirane e-pošte, a sve uz manji trošak od fizičke dostave. Većini naših klijenata ponekad zatreba samo 0,5% njihovih dokumenata. Plaćajte za dostavu scan-om samo ono što Vam je potrebno, kada Vam je potrebno.

NABAVITE PONUDU ZA SKENIRANJE

Usluga koju smo poboljšavali tijekom posljednjih 25 godina kako biste mogli primiti prvoklasnu uslugu kakvu i očekujete za najnižu moguću cijenu. Izvucite najviše iz Vašeg partnerstva za upravljanje zapisima uz ARHIVSERVIS i stupite u kontakt za jeftinu ponudu za skeniranje poslovanja već danas.

Zašto Arhivservis?

  • Smanjenje troškova
  • Usklađenost i poštivanje zakonskih propisa
  • Najviši stupanj sigurnosti i zaštite pohranjene dokumentacije
  • Standardizirani sustav dohvata, upravljanja, pohrane i arhiviranja
  • Lak i brz pristup dokumentima odnosno informacijama